شرح وظايف |
· هماهنگی در دریافت کیس های ارسال شده از واحدها جهت عیب یابی
· راهنمایی کارمندان، اعضای هیئت علمی، دانشجویان در استفاده از آنتی ویروس و چگونگی نصب نرم افزار
· نصب نرم افزار مورد نیاز (در صورت نبودن در ایمیج) به صورت از راه دور (ریموت) بر روی کامپیوترها (به صورت محدود)
· تست و عیب یابی درخصوص اتصال اینترنت و شبکه برای کارمندان به صورت از راه دور
· پشتیبانی از سیستم اکانتینگ و رفع مشکل اکانت اینترنتی کارمندان به صورت تلفنی
· نصب پرینتر اسکنر و آنتی ویروس اویرا و share پرینتر از راه دور
· راهنمایی کارمندان برای استفاده از FTP دانشگاه و دادن آدرس نرم افزارها در ftp
· راهنمایی کارمندان برای تنظیم نامه برای درخواست تعمیر پرینتر یا نود کشی
· انبار گردانی و تحویل کابل شبکه با استفاده از نامه
· پیگیری درخواست خریدها به صورت تلفنی و حضوری
· رفع مشکل لب تاپ، فلش، هارد شخصی کارمندان، اعضای هیئت علمی، دانشجویان (خارج از وظیفه) |
تاریخ به روز رسانی: | 1391/09/02 |
تعداد بازدید: | 4944 |